Thursday, April 2, 2009

In Deep Water

4 comments:

  1. Γιατί η θλίψη έχει πάντα χρώμα μπλε...

    Υπέροχη είναι Dim Meat Trees!

    υγ. Τελικά έχω μια αδυναμία στα καβούρια

    ReplyDelete
  2. Ένας λόγος παραπάνω γιατί το έφτιαξα χθες, τη μέρα των γενεθλίων μου (τα 49 μου φαίνονται πολλά και άρρυθμα...) Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, εγώ συμπαθώ πολύ τα καβούρια γιατί μου φαίνονται πάνοπλα και την ίδια στιγμή απροστάτευτα.

    ReplyDelete
  3. Χρόνια σου Πολλά και πάντα δημιουργικά! :)
    τα 31, 41, 51, και ούτω καθ' εξής είναι χρόνια θλιμμένα, που συνειδητοποιείς το βάρος της κάθε δεκαετίας. Τα 49 μου φαίνονται υπέροχα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά και πολυγραφότατη (χωρίς να παραμελείς τις πολύ ιδιαίτερες φωτογραφίες σου.)

    ReplyDelete